Races Request

11 replies
abogado's picture
Last Activity:
58 min 24 sec
VIP Member Claiming Tournament Victories in a Week - 210 Jockey Ride Winner2 Trainer Tournament wins in a week25 Time Trainer Tournament Winner5 Track RecordBlue Restricted Trainer Tournaments Won - 10Buddy Badge - 10+Claiming Tournament Victories Lifetime - 10Community ParticipantGold VIP MemberHigh-Payout Trainer Tournament Winner - 1 TimeHorse File Owner 20+ FilesInsta Tournament Runner UpInsta Tournament Third PlaceInsta Tournament WinnerMentorNewbie JockeyPatrioticPower Stable - 10+Professional TrainerRacing Secretary SilverStable Wins for The Week - 5Stable Wins In A Single Day - 3Trainer GoldTrainer Tournament Forth PlaceTrainer Tournament Runner UpTrainer Tournament Third PlaceTrainer Tournament Winner
Races: 15,565
User offline. Last seen 58 min 24 sec ago.

Please, i request a couple of tourneys, the ones over 200,000 are to vote against them, lets try to make more tournaments THK.

dustyla2's picture
Last Activity:
1 hour 32 min
VIP MemberUser Tournament WinnerUser Tournament Runner Up10 Bet Winner10 Jockey Ride Winner2 Time Semi Annual Reward Winner2 Trainer Tournament wins in a week25 Track Record50 Time Challenge Buddy Winner50 Time Trainer Tournament WinnerApprentice JockeyBuddy Badge - 25+Community LeaderGold BreederGold PatrioticHigh-Payout Trainer Tournament Winner - 5 TimeHorse File Owner 1 FileIndustry ProfessionalInsta Tournament Runner UpInsta Tournament Third PlaceInsta Tournament WinnerNew HandicapperOne ApplePlatinum VIP MemberPower Stable - 10+Professional BreederProfessional TrainerQTRLY AwardRacing Secretary GoldRacing StewardSemi Annual AwardStable Wins for The Week - 5Stable Wins In A Single Day - 3Super Horse Breeder 1 TimeTrainer GoldTrainer Tournament Forth PlaceTrainer Tournament Runner UpTrainer Tournament Third PlaceTrainer Tournament Winner
Races: 45,931
User offline. Last seen 1 hour 32 min ago.
Hey Jesus, I just gave you

Hey Jesus,
I just gave you the 6th YES vote for both of them.
Good luck Buddy,
Dusty

abogado's picture
Last Activity:
58 min 24 sec
VIP Member Claiming Tournament Victories in a Week - 210 Jockey Ride Winner2 Trainer Tournament wins in a week25 Time Trainer Tournament Winner5 Track RecordBlue Restricted Trainer Tournaments Won - 10Buddy Badge - 10+Claiming Tournament Victories Lifetime - 10Community ParticipantGold VIP MemberHigh-Payout Trainer Tournament Winner - 1 TimeHorse File Owner 20+ FilesInsta Tournament Runner UpInsta Tournament Third PlaceInsta Tournament WinnerMentorNewbie JockeyPatrioticPower Stable - 10+Professional TrainerRacing Secretary SilverStable Wins for The Week - 5Stable Wins In A Single Day - 3Trainer GoldTrainer Tournament Forth PlaceTrainer Tournament Runner UpTrainer Tournament Third PlaceTrainer Tournament Winner
THK

THK. 4 more to go

abogado's picture
Last Activity:
58 min 24 sec
More races requested

Again i request a couple of races, remember , vote against the ones over 200,000 points, help apreciated

abogado's picture
Last Activity:
58 min 24 sec
Votes needed

Just post today new requested races, remember the one over 200,000 are to vote no.

abogado's picture
Last Activity:
58 min 24 sec
Help

Just post a couple of tourneys request, please remember, the ones over 200,000 are to vote against them. Please to the HRF people, the one im requestin for 4 years old in soft turf, i would appreciated if the final is not on Nal Al Shaeba, THK

modgraphix's picture
Last Activity:
4 days 19 hours
Tournament Runner UpVIP MemberUser Tournament WinnerUser Tournament Runner Up10 Bet Winner10 Jockey Ride Winner10 Time Tournament Winner100 Bet Winner100 Time Challenge Buddy Winner100 Time Trainer Tournament Winner2 Trainer Tournament wins in a week25 Bet Winner5 Trainer Tournament wins in a week50 Bet Winner50 Track RecordApprentice JockeyBuddy Badge - 50+Business OwnerClaiming Tournament Victories Lifetime - 10Community LeaderFree Point Offers Completed - 10Gold BreederGold PatrioticHandicapperHigh-Payout Trainer Tournament Winner - 10+ TimeHorse File Owner 20+ FilesIndustry ProfessionalInsta Tournament Runner UpInsta Tournament Third PlaceInsta Tournament WinnerMentorMulti-Business OwnerOne ApplePlatinum VIP MemberPower Stable - 10+Professional BettorProfessional BreederProfessional TrainerRacing Secretary GoldRacing StewardRed Restricted Trainer Tournaments Won - 5Retired HandicapperStable Wins for The Week - 5Stable Wins In A Single Day - 3Super Horse Breeder 1 TimeTrainer GoldTrainer Tournament Forth PlaceTrainer Tournament Runner UpTrainer Tournament Third PlaceTrainer Tournament WinnerTrainer Tournament Wins in a Single Day - 2Trainer Tournament Wins in a Single Week - 3
Races: 14,955
User offline. Last seen 4 days 19 hours ago.
Voted Today

--------------------------------------------BIG BANG STABLES---------------------------------------------
**********Home of Shed Horses**The Big Bang***Big Crunch Combo***White Sand**********
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

rero0517's picture
Last Activity:
23 min 33 sec
VIP Member Claiming Tournament Victories in a Week - 210 Trainer Tournament wins in a week100 Time Trainer Tournament Winner2 Time Semi Annual Reward Winner2 Trainer Tournament wins in a week5 Track Record5 Trainer Tournament wins in a weekBlue Restricted Trainer Tournaments Won - 25Bonus Rewards WinnerBuddy Badge - 50+Claiming Tournament Victories Lifetime - 10Community ParticipantFree Point Offers Completed - 1Gold VIP MemberHigh-Payout Trainer Tournament Winner - 3 TimeHorse File Owner 1 FileInsta Tournament Runner UpInsta Tournament Third PlaceInsta Tournament WinnerMentorNewbie JockeyNTRA userPatrioticPower Stable - 50+Professional TrainerRacing Secretary SilverRed Restricted Trainer Tournaments Won - 10Stable Wins for the Week - 20+Stable Wins In A Single Day - 5+Student GraduateSuper Horse Breeder 5 TimesTrainer GoldTrainer Tournament Forth PlaceTrainer Tournament Runner UpTrainer Tournament Third PlaceTrainer Tournament WinnerTrainer Tournament Wins in a Single Day - 3Trainer Tournament Wins in a Single Week - 10+Vacation Winner
Races: 13,238
User offline. Last seen 23 min 33 sec ago.
just voted for your touries

just voted for your touries good luck in them

kingsport's picture
Last Activity:
3 sec
VIP Member Claiming Tournament Victories in a Week - 2 Green Restricted Trainer Tournaments Won - 1010 Bet Winner2 Trainer Tournament wins in a week25 Bet Winner25 Time Challenge Buddy Winner50 Bet Winner50 Time Trainer Tournament WinnerBlue Restricted Trainer Tournaments Won - 5Buddy Badge - 50+Claiming Tournament Victories Lifetime - 10Community LeaderFree Point Offers Completed - 100+Gold PatrioticGold VIP MemberHigh-Payout Trainer Tournament Winner - 1 TimeInsta Tournament Runner UpInsta Tournament Third PlaceInsta Tournament WinnerPower Stable - 25+Professional TrainerStable Wins for the Week - 15Stable Wins In A Single Day - 5+Trainer GoldTrainer Tournament Forth PlaceTrainer Tournament Runner UpTrainer Tournament Third PlaceTrainer Tournament WinnerTrainer Tournament Wins in a Single Day - 2Trainer Tournament Wins in a Single Week - 3
Races: 11,216
User is online
Votes

My tournament votes have been tallied for you.

***Snozberry Float And Billie Bound Would Love Your Shed Vote***

sentanta's picture
Last Activity:
4 hours 30 min
VIP MemberUser Tournament WinnerUser Tournament Runner UpUser Tournament Third Place10 Bet Winner10 Jockey Ride Winner10 Time Challenge Buddy Winner10 Time Trainer Tournament Winner2 Trainer Tournament wins in a week25 Jockey Ride Winner50 Jockey Ride Winner50 Time Tournament WinnerBuddy Badge - 50+Community LeaderFree Point Offers Completed - 100+Gold VIP MemberHorse File Owner 1 FileInsta Tournament Runner UpInsta Tournament Third PlaceInsta Tournament WinnerJockeyPower Stable - 25+Silver PatrioticStudent GraduateTrainerTrainer BronzeTrainer Tournament Forth PlaceTrainer Tournament Runner UpTrainer Tournament Third PlaceTrainer Tournament WinnerTrainer Tournament Wins in a Single Day - 2
Races: 14,243
User offline. Last seen 4 hours 30 min ago.
Add my votes as well :)

Bill
Ceilteach Múchadh Cobhsaí
The Fighting Celt stable

abogado's picture
Last Activity:
58 min 24 sec
THK to all of you

Thk to all the trainers who help me build a couple of tourneys, please, we need more tourneys to be build. If somebody needs a tourney for a particular horse just requested and im sure everybody will help to buil it.

frostnflakes's picture
Last Activity:
7 weeks 5 days
User Tournament WinnerUser Tournament Runner Up10 Bet Winner10 Jockey Ride Winner50 Jockey Ride WinnerApprentice JockeyBuddy Badge - 10+Free Point Offers Completed - 1Insta Tournament Runner UpNew Trainer
Races: 459
User offline. Last seen 7 weeks 5 days ago.
agree

My vote

Official Server Time: 05-21-2012 14:24 CDT

Tournament races are based on the official server time

Contact us and we will explain why our customers say this is the best of the horse racing games.

Copyright © 2007-2012 Horse Racing Simulation, LLC. All rights reserved.
Horse Racing Fantasy™ by Horse Racing Simulation, LLC, home of the best horse racing games.

Participation and use of this community website constitutes agreement to our Terms of Service.

win5.com

LW